Verkeersregelaar

Verkeersregelaar

Verkeersregelaar

De opleiding tot verkeersregelaar is gegeven door het accreditatiebureau van verkeersregelapparatuur. Erkend werd dat het certificeringsexamen is gebaseerd op een computergebaseerde verwerking van de brondocumenten van de verkeersleiding.

De verkeersregelaartest bestaat uit 20 meerkeuzevragen. De meeste werknemers realiseren zich niet dat het examen computergestuurd is. Het is ontworpen om eenvoudig te zijn en te zoeken naar gevallen waarin de verkeersleiders de kennis optimaal kunnen gebruiken.

Na het behalen van het certificaat examen ontvang je je Balker 2 Bridge examenkaart. Verbetering voor het Balker-examenexamen is een computergebaseerde voorbereiding. Dit examen wordt periodiek afgenomen.

Het examen verkeersleider wordt gegeven door een groot aantal overgangsvragen op te stellen die vervolgens worden gebruikt om de kennis die al toegang heeft tot de hoge touwen te contrasteren. U heeft tussen de 12 en 15 minuten om het examen af ​​te ronden. Er zijn veel soorten verkeersregelaars. Toegangscontrole, Handmatige verkeerscontrole, voertuigverkeer via ticket vormen verkeersregelaars.

Nu u weet waarop u zich moet voorbereiden, gaan we de trainingsrapporten bespreken. Laten we echter, voordat we u het trainingsrapport zelf laten zien, eens kijken wat er bij de test komt kijken.

De Bplates-test bestaat uit acht delen waarin de administratie van de verkeersleider wordt vastgelegd. Dit zijn de acht onderdelen van het examen:

Ten eerste staat de verkeersleider ter beschikking van de beheerder.

Ten tweede ben je de verkeersleider.

Ten derde moet u de papieren paper beoordelen voordat u doorgaat naar het volgende onderdeel van het examen.

Ten slotte ben je de verkeersregelaar.

De gegevens van de verkeersleider worden achtereenvolgens achtereenvolgens op het antwoordapparaat vastgelegd.

De opfrismaterialen voor de certificering geven de tabellen en referentienummers voor elk onderdeel van het examen, afhankelijk van de complexiteit van een onderwerp.

Dus als je al enkele jaren als verkeersregelaar werkt, moet je je voorbereiden op het bovenstaande examen. Er zijn tests beschikbaar op zowel cd als online. De meeste bedrijven die werknemers als verkeersregelaar hebben, willen echter niet betalen voor CD-testen. Dit is de reden waarom de opleiding tot verkeersregelaar door uw bedrijf wordt betaald. Als je denkt dat je alle competenties voor deze baan hebt, kun je je gegevens bij ons plaatsen.

Verkeersregelaar is een baan waarvoor je vakkennis en een goed geheugen moet hebben. Verkeersleiders zijn verantwoordelijk voor het openen en onderhouden van de verkeersstroom. De taken van de verkeersleiders eindigen niet wanneer het verkeer operationeel is. Wanneer een verkeer een obstakel wordt, is de verkeersleider verantwoordelijk voor de naleving ervan. Daarom moet de verkeersleider in staat zijn om de situatie te beheersen en er niet door te worden beïnvloed.

Het verkeersregelaarsexamen is zeer kritisch en wordt over het algemeen beschouwd als een test voor personen die de functie van verkeersregelaar willen vervoegen.

Voor het opdoen van kennis over het onderwerp verkeersregelinstallaties is het eerste deel van de test gericht op vaardigheid in het lezen en schrijven van het verkeersblad. Normaal gesproken komt een persoon die een basistechnische check-up heeft gegeven niet in aanmerking voor het examen. Dus ook al ben je technisch expert, je haalt het examen niet.

Het tweede deel van het examen betreft de interpretatie van de verkeersfiche. De test is gebaseerd op de woordsegmentatie van verkeer en vereist dat u de tekst zo leest dat u het woord kunt kiezen dat het meest op het verkeer lijkt. De tekst die in het boek wordt gebruikt, is gebaseerd op de structuur van het verkeer en het echte verkeer. U moet dus de woordsegmentatie verminderen.

Het volgende op de lijst is het lezen van het werkelijke verkeer. U moet deze twee secties invullen. De eerste is de controle van het verkeer op een bepaald gebied. De tweede is de interpretatie van de besproken meting. U kunt gebruikmaken van deze twee sectionele tests.

Deze tests zijn over het algemeen gebaseerd op de verkeersregels voor uw land. Bovendien moet u de verkeersindex selecteren.

Op het moment dat je bovenstaande tests hebt afgerond, ben je klaar om te oefenen. De praktijkregels zijn echter voor elk land anders.